miercuri, 24 noiembrie 2010

Oglinda ucenicului

Oglinda asta nu-i a mea
Nu nu!
Nici pret nu dau pe ea
E-a lumii, posibil...

-Va picura sange...
-Nu cumva ati ascuns oglinda in suflet?

-Eu? Sunt ranit?
Cum, de unde imi picura sange?

-Prbabil oglinda e sparta
-Nu vreti s-o lipiti?

-Nu stiu ce zici
Mie nu-mi plac oglinzile
Eu nu ma uit niciodata in oglinda

-Atentie!Muriti!

-Eu?!Mai am de trait...

-Dar stai intr-o balta de sange
e-al dumneavoastra

-Nu stiu ce zici, eu nici sange nu am
Nici puls, nici suflet
Lasati-ma-n pace!

-V-aduc un lipici.
Oglinda se poate reface

-Nu stiu ce vorbiti
Vreau pace!

-Eu tac, ea nu tace
e-a lumii frustrare si infrigurare
Captiva in suflet e-oglinda lumii tale

-Ha !Ha!Ce lume?
In mine traiesc doar oamenii liberi
Oglinda...nu stiu ce-are...
Dar nu-i a mea! Un ban nu dau pe ea!

-Ssss...nu mai vorbiti, sunteti ranit
Priviti in oglinda! Sunteti acolo
Va rog sa nu muriti

Priviti oglinda lumii
Si sufletul fapturii
Stingandu-se incet

-Sa nu murim! Sa nu murim!

-Se pierde un suflet
Dar noi, oglinda
Stam vie si moarta in voi