duminică, 25 mai 2008

In alb

(maini) (evantai) (chitara) (teatru)


niciun fel de decor mama nici nu stie piesa dar o si detesta
mama... (incercari de lacrimi)
se teme de numarul 13
...ma iubeste, nu ma iubeste 43, 34

cum iubesc , cum umbla si cum sunt imbracati
imi vine sa fug nu se poate trai fara teatru!
imi iubesc mama, o iubesc mult
in mine vorbeste egoismul omului de rand
exista o situatie mai stupida decat asta?

cine sunt eu, ce sunt eu?

nu pot sa traiesc fara ea
...sufletul mi-e plin de dumneata
suntem singuri... ...ce copac e asta? (alintare)
nu are personaje vii
trebuie sa infatisam viata..cum ne-o inchipuim in visurile noastre
intr-o piesa trebuie sa existe neaparat si dragostea... pestii cei tacuti ai apelor si-aceasta biata luna
si sufletul lumii sunt eu
imi amintesc totul, totul...totul

o data la 120 de ani deschid buzele pentru a vorbi
un singur lucru stiu:ca mi-e sortit sa viu in lupta inversunata si invrajbita cu diavolul

e un baiat cu toane si plin de trufie nu-i asa ca piesa e ciudata?
decorul a fost atat de frumos
mai stai...o ora macar.. e cu neputinta!
ai talent, trebuie sa mergi mai departe
tinerete tinerete
sunt mereu scoasa ca din cutie Au..Au!
femeile noastre, de obicei, inainte de a cuceri inima cuiva, sunt indragostite de el pana peste cap
Are un glas frumos si trist si se poarta ca un poet.


e liniste...nimeni nu face nimic
Dar uite ca si ei plang si rad la fel ca toti ceilalti

soarele asta nici nu s-a apropiat de dumneata si ai si inceput sa zambesti
ma intreb: Ce-i atat de frumos in viata mea?..

simt ca-mi irosesc viata
nu sunt eu oare nebun? Pe malul unui lac, traieste din copilarie o fata tanara
Visez visez
comedie
ma gandeam daca sa ma fac sau nu actrita
ne despartim

Daca vreodata vei avea nevoie de viata mea, vino si ia-o
cel mai potrivit lucru ar fi ca dumneata sa-i dai niste bani
ba am bani, dar vezi, sunt artista si toaletele...
Mama pac pac
n-am mai fost stapan pe mine mainile tale sunt de aur
de ce te lasi influentata de acest om?
pe omul asta il stimez iarta-ma, nu stiu sa mint
daca-i asa, am eu mai mult talent decat voi toti la un loc

targovetule , parazitule
zgripturoaico!
zdrentarosule , om de nimic nu trebuie sa plangi
Iart-o pe mama ta pacatoasa nu mai pot sa scriu



Nu deznadajdui, vor trece toate
el o sa plece, iar ea o sa te iubeasca din nou
Daca vreodata vei avea nevoie de viata mea, vino si ia-o!

Sa mai ramanem... Esti putin ametit...trezeste-te!
Dumneata sti sa te jertfesti
Ma cheama ceva spre ea

ce putin te cunosti ...care te poarta in lumea visurilor

V-ati inteles cu totii astazi sa ma chinuiti?
Esti tot al meu crezi ca te ligusesc?

am eu aere de mincinoasa?
N-ai sa ma parasesti! N-am vointa
Ia-ma , du-ma , dar sa nu ma lasi sa fac un pas fara tine!

Asadar, plecam!
chiuvete
Uite-o rubla, impartiti-o-ntre voi sa-mi pastrati o amintrire ...buna!
Zarurile sunt aruncate

(negru)
a debutat la un teatru de vara, undeva langa Moscova pe vremea aceea ma pierdeam

erau si unele momente cand striga cu talent, cand murea cu talent!... o imaginatie cam dezordonata iscalea: Pescarusul

ce usor e sa fi filozof pe hartie si ce greu e in realitate
Ah, vrei sa ma deochi?
Dumneata mi-ai spus ca ai uitat tot si ca nu mai esti suparat publici sub pseudonim si...
intr-un cuvant: tot vechea poveste
...iubeste lacul ca un pescarus
Costea, tu nu joci?

Purtam o toaleta minunata, orice s-ar spune, stiu sa ma-mbrac!

Costea canta... e trist, bietul baiat
impresioneaza, doar atat...si cu asta nu ajungi departe!
Costea,....lasa-ti manuscrisele si hai sa mancam ceva.. forme noi

am sa-ncep cu ploaia al carui ropot l-a trezit pe erou
scrie, pentru ca scrisul se revarsa liber, in sufletul lui
si ochii parca-ti sunt mai mari!

am putut plange, dupa doi ani, pentru prima oara



traiam vesela ca un copil
e timpul sa plec nicio dragoste nu-mi incalzeste sufletul
De ce-mi spui c-ai sarutat pamantul pe care-am calcat?

eu sunt actrita... el nu credea in teatru
Pe malul unui lac traieste inca din copilarie o fata tanara Despre ce vorbeam?

Joc cu placere, cu entuziasm...
imi fagaduiesti?

il iubesc chiar mai mult decat inainte
pe malul unui lac... si asa , in lipsa de altceva o nimiceste ca pe un pescarus

ce bine era inainte...ce viata fericita si curata iti mai aduci aminte?
si cui foloseste...
principalul e..puterea noastra de a indura...


eu cred si sufar mai putin

Niciun comentariu: