duminică, 23 septembrie 2007

Transparenta


"Am intins o mana
Si-am simtit cum tremura
nevazut aerul
Plangeam cu lacrimi nevazute
Plangeam soarta aerului
Nevazut de intuneric
Am inceput sa intreb de ce
Exista lucruri nevazute
Am inceput sa-ntreb
Sa urlu-dar
Nimeni nu mi-a raspuns
Am intins o mana
Si-am simtit nevazutul"

Un comentariu:

Sagesse_Naive spunea...

Iată că din seva ţărânii a răsărit floarea de castan atârnată in vânt de aprilie, căzuta la picioarele pământenilor în chip de fruct stacojiu, rotund şi deplin...s-a rostogolit un timp pe sub bănci de îndrăgostiti,prin fulgii ce-i muşcau din fiinţă, ocolind trunchiurile bătrâne ale toamnelor din parcuri si hoinarind printre pantofii prea stălucitori ce alergau mereu prea repede...şi-a găsit locul numai în căldura palmei omului,prefăcându-se din nou in sevă...amalgam de arome-de rai, putred, tresărire si vis...
"Nu ne-am mai plimbat de mult pe sub castani..."